DKK (kr) (DA)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Kundebedømmelser 6.7 / 10
  • Online biludlejning siden 2005

Hvem skal jeg kontakte for at indgive en klage?

Hvis du ikke er tilfreds med et bestemt aspekt af din udlejning eller har betalt mere, end du skulle, skal du først forsøge at løse problemet direkte med det lokale udlejningsfirma. Hvis du ikke kan nå til enighed med udlejningsfirmaet, kan du indsende din klage ved afslutningen af din lejeperiode ved at udfylde kundeserviceformularen på vores hjemmeside. Vælg årsagen til din klage, og følg instruktionerne.

  1. Hjem
  2. Hvem skal jeg kontakte for at indgive en klage?