DKK (kr) (DA)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Kundebedømmelser 6.7 / 10
  • Online biludlejning siden 2005

Hvad kan jeg gøre ved uretfærdige erstatningskrav på mit depositum?

Hvis du stadig er på udlejningskontoret, skal du insistere på en fælles inspektion af bilen. Hvis du tog billeder af bilen, da du hentede den, så bed udlejningsmedarbejderen om at sammenligne den nuværende bils tilstand med dem. Hvis det viser sig, at skaden allerede var til stede før, så få check-in-dokumentet til at bekræfte, at der ikke er opstået nye skader under udlejningen.

Hvis du har modtaget opkrævningen efter udlejningen, når du allerede er hjemme, skal du bede biludlejningsfirmaet om at bevise, at den angivne skade blev forårsaget i løbet af din lejeperiode. Bed også om en skadesfaktura. Hvis du har taget billeder af bilen ved afhentning og tilbagelevering, så hav dem klar til at begrunde din påstand.

  1. Hjem
  2. Hvad kan jeg gøre ved uretfærdige erstatningskrav på mit depositum?