DKK (kr) (DA)
  • Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
    • Kundebedømmelser 6.7 / 10
  • Online biludlejning siden 2005

Jeg får hele tiden betalingsfejl, når jeg prøver at booke online

Der kan være mange forskellige årsager til en betalingsfejl. Nogle almindelige årsager er f.eks:

- Forkert indtastede kortoplysninger (forkert kortnummer, forkert udløbsdato)
- Beløbet overskrider grænsen
- Udenlandsk valuta accepteres ikke på brugerens kort
- Betalingen blev blokeret af banken som en sikkerhedsforanstaltning
- 3DS-fejl (brugeren indtastede ikke adgangskoden eller SMS-koden eller bekræftede ikke transaktionen i sin bank-app for at godkende betalingen)
- 3DS understøttes ikke (brugerens bank understøtter eller tillader ikke denne type transaktion)
- Kortoplysninger indtastet med password manager/ gemte kortoplysninger brugt i webbrowser (Vores tip, prøv at indtaste dine kortoplysninger manuelt igen)
- Adblocker aktiv. Din adblocker blokerer muligvis 3D-verifikationsprocessen på vores hjemmeside.
- Du bruger webbrowseren Firefox. Denne giver nogle gange problemer under en online betalingsproces. Prøv en anden webbrowser til betaling, f.eks. Chrome.

For nogle brugere hjælper det at afinstallere og geninstallere appen på den telefon, der bruges til at foretage godkendelsen. Hvis godkendelsen mislykkes gentagne gange, råder vi dig til at kontakte din bank for at få flere oplysninger eller til at bruge et andet kreditkort.

Hvis du er i tvivl og har brug for hjælp, kan du altid kontakte vores dedikerede supportteam via vores online kontaktformular.

  1. Hjem
  2. Jeg får hele tiden betalingsfejl, når jeg prøver at booke online